Rentetan Peristiwa

by - October 27, 2009

Assalamualaikum semua,
lamanya sarah menyepi, dalam seminggu lebih rasanya, mungkin ada yang tertanya2 kan, bukan sengaja menyepikan diri , cuma minggu yang lepas terlalu sibuk dan kesuntukan masa, Berlaku musibah dalam keluarga, Sarah cuma kronologikan sikit, agar kawan2 blogger tidak tertanya2..

16/10 - Adik sarah yang Form 2 Maahad Tahfiz mengalami accident yang menyebabkan injured dalaman, -alhamdulillah dah operate buang limpa, cuma hingga hari ini, masih lagi dibilik ICU, pernafasannya belum stabil lagi.. Doakan ya agar adik pulih sepenuhnya. Sepanjang peristiwa tersebut kami berulang alik ke HPRZ II setiap hari.. itu yang tak sempat nak online.

20/10 - Kami warga SKSE kehilangan seorang warga Guru ( Arwah Ustazah Hasniah yang meninggal dunia akibat kemalangan) Berita mengenainya ada dalam Harian MetRo Jumaat 23 Oktober. Satu kehilangan yang begitu mengejutkan kami semua, ( Takziah buat Keluarga Kak Yah). Semoga Allah menempatkan beliau dikalangan orang2 yang beriman.

dan sekarang busy dengan aktiviti2 sekolah dan Ujian Pencapaian Jawi Enam Bulan Kedua dan juga aktiviti2 lain... Itulah sekadar perkhabaran,

Oklah sampai jumpa lagi...

You May Also Like

3 comments

  1. Salam Sarah.
    MashaAllah dan Innalillah yang mampu kakchik ucapkan. Terasa sedih dan terharu mendengar berita ni. Kakchik doakan adik Sarah akan sembuh dengan baik dan kembali ke sek seperti biasa. Tabahkan hati ya.
    Takziah atas pemergian rakan sekerja, semoga ruhnya tenang di alam sana.
    Sarah pun jaga diri tau, dalam sibuk2 tu kesihatan mesti dijaga dgn baik. Take care.

    ReplyDelete
  2. Salam Sarah,

    Semoga adik Sarah cepat sembuh.

    Mudah-mudahan roh sahabat Sarah yang meninggal itu dicucuri rahmat oleh Allah.

    ReplyDelete
  3. mOGA ADIK SARAH CPT SEMBUH N SALAM TAKZIAH BUAT KLUARGA ARWAH...al-Fatihah..

    ReplyDelete