Safi Shayla Memperkenalkan Teknologi Hijab Scalp Biotics Untuk Rambut Sihat Dan Lebat

by - April 30, 2022

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Rambuta adalah mahkota yang penting buat para wanita terutama wanita yang berhijab kerana penjagaan rambut yang sangat rapi perlu dititik beratkan.

Memiliki rambut yang hitam, sihat dari akar dan kulit kepala yang bersih menjadi idaman setiap wanita yang berhijab. 



Tujuan utama Safi Malaysia memperkenalkan safi Shayla- Hijab Haircare Expert ialah untuk meningkatkan kesedaran tentang kepentingan wanita berhijab perlukan penjagaan khas dan mantap untuk kulit kepala dan rambut mereka dan tek nologi baharu Safi Shayla-Hijab Scalp Biotics kini tersedia untuk membantu wanita berhijab yang berumur dari 18 - 35 tahun yang masih belum menggunakan syampu khas untuk wanita berhijab yang mengalami masalah kulit kepala dan rambut yang merunsingkan seperti masalah kelemumur, rambut gugur, rambut kering, berminyak dan  berbau. 


Hasil penyelidikan Safi Reseacrh Institute (SRI), kesihatan mikrobiom kulit kepala wanita berhijab didapati kurang seimbang berbanding dengan kulit kepala yang tidak berhijab. 

Komposisi bakteria jahat dipermukaan kulit kepala adalah berlebihan daripada bakteria baik akibat faktor cuaca yang panas dan lembab. Tidak dinafikan hasilnya pelbagai masalah kulit kepala, rambut gugur, berbau dan gatal mudah berlaku kepada wanita berhijab. 


Safi Malaysia memperkenalkan Set Safi Shayla yang telah di upgrade dan diformulasi dengan rumusan revolusi teknologi hijab scalp biotic pertama di dunia,. 

Di inspirasi daripada Microbiome Science, ia dicipta khas dengan rumusan probiotik untuk membantu pertumbuhan bakteria baik bagi mengembalikan semula dan mencapai keseimbangan mikrobiom kulit kepala dengan kulit kepala yang sihat , rambut berhijab lebih sihat dan lebat. 

Ia juga diperkuatkan dengan 7 Habbatus  Sauda Complex untuk membekalkan nutrien yang secukupnya kepada kulit kepala dan rambut. 


Terdapat lima pilihan Syampu Safi Shayla untuk wanita berhijab miliki, iaitu :




1. Syampu Anti Kelumumur - Berkesan mengatasi masalah kelumumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelumumur serta melegakan kegatalan kulit kepala dengan sensai dingin.

2. Syampu Kawalan  Rambut Gugur - menguatkan struktur rambut dari akar, kurangkan keguguran rambut dan memperbaiki rambut yang rapuh.

3. Syampu Licin Terurus - melembut dan melicinkan rambut yang kering dan susah diurus. Rambut licin lembut dan senang disikat, tidak lagi frizzy dan serabut.

4. Syampu Segar Bermaya - rasa segar dan sensasi dinginnya syampu ini akan membersih secara dalam dan kurangkan minyak kulit kepala agar rambut ringan, segar, dan bermaya

5. Syampu Itch Kontrol - hilangkan kegatalan kulit kepala segera dengan sensasi dingin agar rasalega dan selesa. 


Jom segera dapatkan  Syampu Safi Shayla sekarang di mana-mana stor berdekatan anda seperti Mydin, Econsave, Lotus, 99 Speedmart, Giant, TF Value, Watson, Guardians, atau di mana sahaja kedai berdekatan anda. 

Anda boleh juga dapatkan di laman sesawang e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee



You May Also Like

0 comments