Cuti : tak ke mana2..

by - February 14, 2010

Assalamualaikum.. dan Gong Xi Fa Cai ..

Sepanjang cuti 2 3 hari ni, kami sekeluarga tak ke mana-mana, hanya memerap dirumah dan memenuhi undangan majlis perkahwinan(walimatul Urus), itupun yang berdekatan sahaja, buat sahabat Hidayah Kassim@ kaklang... maaf lah, tidak dapat menghadirkan diri ke rumah kaklang di utara sana.. apapun gambar majlis akad nikah dalam facebook, nampak begitu meriah.. semoga majlis semalam pun lebih meriah.. Mabruk alaikuma..
Kalau dekat memang confirm pegi... apa khabar cik siti kita ni?? dah lama tak sms, balik kg ke tak? atau bercuti di perak sahaja? emmmmmm kalau baca blog ku ini, jangan marah yer.. namamu ku seru... :)

Semalam sebenarnya ada perancangan untuk ke Kota Bharu, memenuhi undangan seorang sahabat blogger yang akan merasmikan bookstorenya.. tapi.. pagi2 tu terasa berat hati sangat nak pergi, nak sms, handset bertukar tangan dengan adik.. so tiadalah no phone di dalamnya... emmmmmmmm... try buka bloglah... rupanya patutlah terasa malas sangat2.... rupanya kakchik postpone majlis perasmian tersebut disebabkan Billion ditutup utk sambutan Tahun Baharu Cina... emmmmmmmm naluri ku kuat mengatakan tak nak pergi.. rupanya sebab ini...(* 2 3 hari sebelum tu tak online, internet slow banget ) so perancangan lain pun automatik cancel... sebenarnya .. sambil2 ke majlis kakchik boleh shopping kat Billion, biasanya mesti ada sale kan...
Alamatnya, tak leh lagilah nak menjejakkan kaki ke MariBaca Bookstore milik kakchik.. Insya Allah lain kali ye.. kakchik...

Emmmmmm........... hari ni pula ingat nak g manjakan diri... kononnya nak g berurut... tapi alahai... telefon 2 3 orang tukang urut , ada yang berangkat.. tapi demam, huhu.. ada yang tak angkat... mungkin bercuti kot... emmmmmm tak jadi lagi lah jawabnya..
Emm hari isnin ni... kalau kat Machang glamer dengan Pasar Isnin.. emmmm nanti ajak baba pergi shopping and cuci mata kat sanalah,... sambil2 memerhati gelagat selautan manusia dan peniaga di sana.. mungkin ada sesuatu yang boleh di ambil di sana..

You May Also Like

0 comments