AIR DAH NAIK

by - November 29, 2008

aSSAlamualaikum,

sepatutnya entry ni semalam, tapi penat sangat, tertidur sambil2 BF kan Insyirah, laptop pula terpasang, kul 2 baru shut down.
Petang semalam, kami pulang ke rumah sewa, setelah 2minggu menghabiskan masa di rumah mak.. Hujan tak berenti2 semalam, air nampaknya memenuhi kawasan rendah.
Awal kami bertolah. naj p beli perabot rumah, dua jam kat sana, memilih, adalah yang berkenan.. so kami meneruskan perjalanan pulang ke rumah kami.. dalam kedinginan air-cond, disimbahi untaian-untaian mutiara yang mencurah2 dari langit, khabarnya jalan di SUngai Durian dah ditutup, air dah penuh, itu yang merisaukan.. takutnya tak sempat sampai umah.
Sampai kat umah sewa kami, simpan apa yang patut, terus pulang kemabali rumah mak kat machang, tapi memang semalam jalan ke kuala krai dah tak boleh lalu. MY mertua house pn dah dimasuki air,,.. Nampaknya bermastautain rumah mak lagilah..; :)

Dalam perjalanan, air dah memenuhi



Ni sawah padi di tepi jalan. dah bertukar menjadi sungai yang besar..

Dalam perjalanan juga, ada axcident, antara BMw dengan kereta corolla, teruk belakang corolla remuk... harap2nya tiada kemalangan jiwa.

You May Also Like

0 comments