Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids

by - May 05, 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...


tentunya puan-puan pelik dengan tajuk saya hari ini kan? di kala tengah malam.. oopsss pagi jumaat 12.57am / 7 mei , saya berqiamullail untuk menyiapkan artikel ini.. oh kenapa saya sanggup berjaga sebegini rupa? sedangkan anak-anak saya serta suami sedang di ulit mimpi indah? tidak jeolous ke? oh !!! tidak.. saya mengambil peluang dan ruang yang ada ini untuk menulis sesuatu yang telah lama saya idamkan..

oh ya saya bukan siapa2, hanya seorang blogger lama yang kejap aktif, kejap hilang macam biskut chipsmore yang amat saya gemari dan menjadi kudapan saya tatkala bersantai dan bersenang lenang bersama keluarga.
ihsan mr google

kenapa saya mahukan sebuah ipad yang hensem dan cute sebagaimana yang ditawarkan oleh Mommy Lyna

ihsan mr google

Alhamdulillah syukur kepadaNya sekiranya idaman saya ini berada di genggaman.. 2 sebab utama saya mahukan iPAD sebagai salah satu daripada gadget terpenting saya ialah :

  1. memudahkan saya akses internet, membaca akhbar utusan, berita harian, berfacebook. lagipula ia senanng nak bawa ke mana -mana sahaja, almaklumlah nipis seperti buku teks.. oh.. mungkin ia lebih nipis lagi daripada buku teks sekolah... lagipula laptop saya sudah semakin uzur dan banyak masalahnya...maklumlah laptop saya sudah lama berjasa , tentunya akan tiba masa dia untuk berehat, dan tanda-tanda awalnya sudah ada... ah... alangkah indahnya saya mendapat penganti seawal yang mungkin.. :)tentunya saya paling gembira... nak beli sendiri? emm tak tau bilalah dapatnya... walaupun saya mempunyai gaji yang asyik masuk aje tiap2 bulan.. (maaf saya tak dpt nak sekatnya dari memasuki akaun saya ;) .. ) belum tentu dapat memenuhi kehendak diri ini nak ber iPAD.. ohh.. kawan--kawan tentu faham... gaji yang seciput yang saya dapat sudah banyak aliran keluarnya... .. tentunya tiada budget untuk membeli iPAD.. sebab itulah SAYA MAHU iPAD DARI BLOg My SuperKids...
 2. Saya jeles tengok seorang rakan guru, tika ini saya menghadiri satu kursus Bengkel Pemantapan Jawi di PPD daerah saya, tempat saya mencurahkan ilmu  dan  menghulurkan khidmat bakti saya.. dia menggunakan IPAD sebagai alat untuk memberi maklumat dan bahan kepada kami... oooohhhh.... saya begitu teruja melihatnya... saya mengimpikan iPAd tersebut... saya suka melihatnya menunjukkan cara beliau mengajar murid-murid pemulihannya menggunakan IPAD, bagi saya lagi jelas dan membuatkan murid-murid lebih berminat kerana menggunaka sesuatu yang baru... tatkala dia menunjukkan cara/kaedah menulis jawi kepada muridnya menggunakan iPAD, perasaan saya membuak-buak untuk mendapatkan iPAD tersebut........ tentunya saya mahukan iPAD tersebut untuk mengajar murid-murid pemulihan saya... tentunya saya berbangga dan kembang hidung ... tapi tidak riak dan takbur ya.. sebab itu sifat2 mazmumah.. dapat memberikan yang terbaik buat murid-murid saya.

saya suka jika sesuatu yang saya buat membuahkan kejayaan, dalam aspek karier saya sebagai seorang guru, pastinya saya inginkan yang terbaik... dan sebagai ibu kepada anak-anak saya tentunya saya ingin mereka juga merasai kebahagian yang saya perolehi dan nikmati..

harapnya artikel ini mengujakan para pengadil dan juri ya ;)

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

You May Also Like

0 comments