Todays Activities ::: Deco Cuppies

by - April 18, 2009






Assalamualaikum dan salam sayang semua.... gambar2 di atas tu, gambar cuppies yang di deco starting at noon till evening... baru siap, dengan melayani telatah si kecil yang inginkan perhatian. Pantang tengok mamanya kat dapur, terus aje cakap"naik" naik,,, " maksudnya nak mamanya angkat dan dukung. Em... kadang-kadang sebut "angkat". Hari ni (setiap sabtu) baba akan ke Maahad Tahfiz Nurul Aman, Kok Lanas. part time sebagai guru tuisyen, mengajar subjek Bahasa Arab untuk Faslul Awwal wa Thani, Tolib min Maahad hunaka.(Pelajar dari Maahad sana). So takde siapa yang boleh bermain dan melayan karenah Insyirah, dengan Mak? Langsung tak nak! Tak tahulah kenapa. dengan Ucu and Ayahsu.. lagilah! Mungkin diorang suka ngusik, so my lil ones tak nak lah kot. Kecuali dengan Ateh. Tapi ateh takde pula ari ni, kata mak: dia ada kelas tuisyen Jawi Baru kat skol.
Berbalik pada deco cuppies, sebenarnya rose2 tu menggunakan Gum paste, dah lama dah berniat nak membuatnya, alhamdulillah hari ini, Allah makbulkan doaku... Itulah, tengahari menguli dan menekap serta membuat bunga rose and bunga kecil2 dengan menggunakan tool yang baru dapat dari kak zati, bukan setakat excited nak mencuba tool2 tu, warna2 nya pun memang totally digunakan, semuanya ada 10 warna. Ingat nak cari rolling yang corak untuk fondat.. but next time lah sebab dah banyak berabis this month.
Selesai menguli dan menekap,,, tiba masa untuk Buttercream, ohhhhhhh.. my lil Insyirah comings ................. stop for a while and layan my baby then, nampak je dia ralit dengan Ayah Amin dia....... apalagi.. terus meneruskan agenda yang tergendala...
AT last... my deco it's up............ time to snap a picture !!! Ada sesuatu yang menarik bakal tiba... Tunggu !!!!
Ok tatap lah hasil dekorasi ku itu, kalau nak komen? silakan.,.. saya sedia menerima sama ada nagatif atau positif. yang pasti komen dari kawan2 adalah menjadi inspirasi untuk ku..

Ok... tata... titi... tutu... Good Night ... sweet dream,.. but before u go to bed!!! dont forget to pray and take a wudu" ....

You May Also Like

0 comments