Pertemuan Bermakna :)

by - January 25, 2009

Assalamualaikum dan salam ceria...

Alhamdulillah, tengahari tadi dapat juga bertemu mata, face to face dengan teman blogger kakchik. Pertemuan yang bermakna di Az-Zahra. Walau tak pernah bertemu sebelum ini, namun kemesraan jelas terpamer, sampai hubby pun confius, diingatkan kak chik antara teman ku dizaman pengajian di Universiti Malaya.. :) Ini antara gambar yang disnap oleh kakchik, Syukran jazilan Kathira atas kesudian memberikan gambar2 ini. (tika ni kamera digital masih diworkshop, belum siap lagi )



Sudah 2 tahun kaki ini tidak melangkahkan kaki ke Az-Zahra, Rasanya tahun 2006 tahun akhirku membuat discussion bersama teman2 IPSM tika kursus jQAF untuk mencari bahan assignment, akhirnya 2009 menggamitku melangkah ke Az-Zahra sekali lagi, tetapi di atas tujuan yang berlainan, Nah !! itu dia untuk memanjangkan lagi ukhuwwah yang telah terbina di alam maya tika ini. Pertemuan ini memberi kepuasan kepadaku, walau sebentar cuma, to kakchik~~ Insya Allah kalau dijemput tika naik rumah nanti, akan kami luangkan masa . Insya Allah.

Gambar ni atas permintaan kakchik, he he inilah kami sekeluarga, blue green theme :)
Seronok di Azzahra, Insyirah sempat menyusun majalah2 kakchik, minta maaf banyak2 ya Kak chik di atas perkara tersebut :)


You May Also Like

0 comments